Nytt år nya tider....



God fortsättning på er alla som läser....
Hoppas början på nya året varit bra

Mitt nyår firades hos en av grannarna med god mat och dryck men oxå mycket skratt och glädje... precis som man vill ha det....

På jobb fronten har jag fått en ny kollega  tror det kan bli bra....
Mycket indragningar redan så man undrar ju om man är hel till påsk  😉   

På skolfronten blir det en hel del att göra... gymnasiearbete och tre kurser: specialpedagogik, barnhälsovård och etik. Roliga kurser och sista terminen...  praktik blir det oxå veckorna 12-15  vet dock inte vart än....
En inlämningsuppgift har redan gjorts och lämnats in så tempot är redan igång...  full rulle från början...

Min egen hälsohistoria är väl bra, ska bli bättre på att se mina egna behov framför andras...
Har hunnit med att dra ut en tand i år... fi fan.... en kindtand där nere...tur att man var "drogad".... men nu kan jag inte få ont i den mer.


Ett annat delmål lite längre fram i vår är Stiftelsen  så bli grymt kul att se dem igen...
  (avslöja en hemlis..... shhh säg det inte till någon......Robban är mitt frikort .....shhhh)  😍


Idag passade jag på att satsa en liten summa på spel.. V75 och Stryktipset ... någon gång borde jag ju vinna   kan inte ha otur i allt....  Wish me luck...   



Kram po er  💖




Kommentarer

  1. Jag vann minsann både på V75 och stryktipset. ..
    Totalt 4:-
    Början på miljonerna 😂

    SvaraRadera

Skicka en kommentar