Snart är det jul igen....




Snart är det jul igen.... snart är det jul igen......

Vill skjuta upp den jag hinner inte och vill kanske inte .....tycker egentligen att julen är mysig men den firas inte som jag vill och önskar längre. Jag vet att man inte kan få allt man vill, men jag vill vara omgiven av människor som bryr sig om varandra och inte det materiella.

Har påbörjat mitt jullov så skönt och en vecka kvar på jobb sedan ledig i 10 behövliga dagar...

Fick bättre betyg än jag trodde i akutsjukvården trodde på ett E men fick D och en skriftlig ursäkt från läraren...
Hej Camilla
Tack för den här terminen. Det har varit roligt att du varit så intresserad och angelägen om att lära dig. Jag har förstått att jag på något sätt uttryckt mig klumpigt och fått någon/några i gruppen att känna sig obekväma och ledsna. Det är jag mycket ledsen för och ber om ursäkt om det drabbat dig. Det har aldrig varit min avsikt. Min humor kan ibland ställa till det för mig när skämten liksom inte uppfattas som jag avsett, vilket har hänt mig tidigare. Jag blir lika besviken på mig själv varje gång. 

Jag hoppas att du upplever att betyget är rättvist. Utifrån inlämnade studieuppgifter, prov, APL och deltagande i lektioner har jag satt ditt betyg - D. 

Hör gärna av dig om du har frågor. Du har också möjlighet att boka en tid och i så fall ses vi på måndag eller tisdag.

Mvh XX

 Det känns som en bekräftelse på att vi inte var så tröga som hon sa...  :-)  fast det visste vi egentligen.

Besiktade bilen i veckan och den gick inte igenom, hål på avgasröret in på verkstad på måndag  då kan de ju passa på att kolla om det finns annat att fixa...
Tandläkarn har jag oxå hunnit med och han vill ha min ena tand i januari...
Bara utgifter......

Igår gav jag mig ut för att köpa julklappar  jippie  började bra ...not...en krock på avfartsvägen mot Malmö... tack och lov ingen personskador men tråkigt iallafall med allt pappersarbete, pengar och tid.
Det blev iallafall två julklappar så nu är där bara typ 18 kvar....ja ja de flesta önskar ett kuvert med pengar så det går ju ganska fort....Jag köpte en julklapp till mig oxå men det räknas kanske inte...??  Biljett till Stiftelsen i mars.....
Idag blir det till att baka delarna till pepparkakshuset, lite julgodis  sen i eftermiddag ska grannen firas....
Får se om jag hinner skriva mer innan jul  lär väl vara fullt upp denna veckan...

                       Ha en God Jul och hoppas ni får en härlig gemenskap med nära och kära.
                                                           

Kommentarer

Skicka en kommentar