Nära döden. ..

Om jag vore en katt så har jag denna helgen förbrukat två liv....
Igår slet jag med min Inlämningsuppgift tills tårarna brann bakom ögonen  satt i åtta timmar  men blev ändå inte klar...vår fröken har inte gått genom uppgiften och instruktionerna,länkar och webbfilmer gav inget....på kvällen så fick jag ett redigt tryck över bröstet och andningen var måttligt påverkat  släppte tack och lov efter ett tag med djupandning och sittande läge.  Stress relaterat,ångest
Idag satte jag en vindruva i halsen.  Hann få ordentlig panik då jag inte fick riktligt med luft. Hosta hosta och hosta så det gjorde ont i luftrören och i bröstet kom ur soffa och fick småklunkat lite vatten så det släppte.. fick tillbaka skalet tror jag...
Pust   känns rivig i halsen nu....
Nu är jag ju inte någon katt så hur många liv har jag kvar??
Bäddar ner mig i sängen och hoppas att jag vaknar imorgon. ....  har ganska mycket kvar jag vill göra....

Säger godnatt och sov gott.

Var rädda om er.  ❤

Kommentarer